Hälsokuren som hjälper

Nu ska ni se att jag snart mår prima igen. Jag har precis laddat upp med en hälsokur från ICA. En Frödinge kladdkaka och en Marabou 200-grammare. Vanligtvis bakar jag ju min egen kladdis, men eftersom jag inte känner mig tillräckligt 100 så blir Frödinges kanon som substitut.



Att dricka blir det idag iskall lättmjölk eftersom det är en chokladdag. Men en osprättad Cola Zero står som backup i kylen om det krisar.

Till detta serverar jag mig själv en komedi/dramafilm med bl.a. Tom Hanks och Julia Roberts.

Det ska väl va fan om jag inte blir kry nu.


Kommentarer
Postat av: Soffi

Snyggaste bloggen just nu fröken... :D



Å krya på dig nu vettja!!!!! KRAM

2008-08-19 @ 20:48:03
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0