Gårdagens "fynd"

Det blev en trevlig kväll igår hos mamma..  Jag kom direkt hem med ett par gamla fina kaffekannor i porslin, som jag tänkt använda till att ha blommor i. Sen lovade hon mig att jag får ta hem en gammal vit korgstol, som liknar den här på bilden nedanför.. Ska nu bara hitta nåt fint tyg som passar som nya kuddfodral till den :)

Sen slutligen det bästa av allt.. ett gammalt fint skrivbord.. som  jag HOPPAS jag får ta hem så snart som möjligt..  Grejen är bara den att hon använder det dagligen, så vi måste hitta något annat till henne först innan jag får ta hem "dyrgripen" till mig...  Just nu är skrivbordet avlutat, men såååååå fint det kommer bli när det blir vitmålat! hihi..!

Tack mamsen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0