Det är onsdag

Vaknade imorse och hade ingen koll alls på vad det var för dag. Fick jag sova vidare? Eller var det kanske tisdag? Jag fick ruska på varenda hjärncell innan allt blev en helhet igen och jag insåg att nej, jag får inte sova vidare och nej, det är inte tisdag. Det är onsdag... Opp o hoppa.


Filmen igår lyckades inte hålla mig kvar i soffan.. T fick se slutet själv.  Sängen tillsammans med det nya numret av Lantliv lockade mer för mig.. :)


Jag gruvar mig lite för dagens arbetsdag, för jag har flera "surdegar" att reda i...  Men det e väl bara att läsa 11:e budet.  "Du skall icke gruva dig".


Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Har du alltid undrat varifrån alla bloggerskor får sina nya produkter dom skriver om? Jag har svaret på min blogg något inlägg under " få nya produkter hemskickade gratis" var bara tvungen att dela med mig av det.

2008-08-13 @ 07:45:32
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0