"Hänt i veckan"


Jag har den senaste tiden,
som många andra med mig, gått och blivit kass på att uppdatera min blogg. Men det har ju sin enkla förklaring - man är helt enkelt knappt hemma när det är sånt här väder!

I veckan har det varit mycket jobb. Jag trivs väldigt bra på mitt nya arbete och jag känner att jag lär mig massa nytt varje dag. På kvällarna har det blivit hundträning, å mer lär det bara bli... Säsongen börjar ju nu!

Igår började T och jag dagen genom att ta en promenad runt soliga Sidsjön, med långnäsorna som sällskap of course. Efter lite grillat till lunch klädde jag av mig till de "vita trikåerna" och började årets försök till pepparkaka...

Tro om vad som händer en Söndag som idag?


(Foto; Egen)

Kommentarer
Postat av: veronika

hejje:) ojj va länge sen vi sågs nu!!! hur äre? trivs du på nya jobbet?kramar!!!

2009-05-06 @ 08:08:34
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är utmanad! :D

2009-05-07 @ 17:46:47
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0