Tittut



Det har blivit lite bloggande här de senaste dagarna.
Min uppmärksamhet har helt varit riktad på min långnäsa Gucci. Han blev plötsligt dålig i helgen och igår morse tog jag honom till veterinären för undersökning. Min lille kompis har nu fått mediciner och vila som doctor's orders och ett återbesök väntar om tre veckor. Usch vad man mår dåligt när man ser hur de mår dåligt och har ont, men inte kan göra nåt åt det...  Om de ändå kunde tala...

Idag har lille G mått lite bättre i alla fall och då mår jag genast bättre också.

Igårkväll fick jag ett samtal från min blivande arbetsgivare som meddelade mitt tänkta startdatum. Måndag den 16/3 börjar jag min anställning. SOM jag längtat att få börja jobba igen!

I'm back...


(Bild; Egen)

Kommentarer
Postat av: Karin

Äntligen!! Nu blir kaka glad:-)



Förstår att det är jobbigt med Gucci. Ska hålla tummarna att han snart blir bättre...



Men du, när kan du outa nya jobbet då? Jättenyfis ju....



KRAM

2009-03-03 @ 21:05:01
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0