Min helg so far

Sen i torsdagsmorgon har jag varit hemma allena.
Det har blivit väldigt lugna dagar med lite promenader, TV-tittande, tvättning, städning och lite bakning.

Igår kom först min kompis Fia och hennes Grand Danois "Tingeling" och hälsade på. Vi kikade på lite hockey, gick en promenad tillsammans och fikade gott. Strax innan Fia o Ting skulle dra sig hemåt dök min lillasyster Sandra upp. Vi hade bokat att se Melodifestivalen tillsammans. Hon höll minst sagt på att ramla baklänges i dörröppningen när hon möttes av Tingeling istället för av Knopp och Gucci som hon är van vid..    Men de fann varandra snabbt sen. 

Idag väntar lite plock och packning, för imorgonbitti kl. 07 blir jag upphämtad för att påbörja min första arbetsvecka i Söderhamn. Tidplanen har blivit lite ändrad, så nu kommer jag inte hem förrän Fredag e.m, istället för Torsdag som det först var sagt.

Tänk, Elaine åker iväg med JOBBET! 

Hej svejs! 

Kommentarer
Postat av: veronika

Lycka till nu med nya jobbet stumpan!!! stor kram:)

2009-03-15 @ 19:38:01
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0