Fredag & mer på önskelistan...





Vill visa de ringar jag snubblade över på http://manolin.se och blev kär i! Elaine vill ha...............


Den här Fredagen har hittills varit riktigt bra för mig. Nu vill jag hoppa över helgen och få min Måndag på studs! Jag kan inte berätta varför, men efter helgen kanske jag inte behöver vara så hemlighetsfull längre... 


Jag har för övrigt ingen aning om vad som händer i helgen. Kalendern är helt öppen, så jag är öppen för förslag...

Ha en trevlig helg och fortsätt håll tummen för mig är Ni snälla!



(Bild; Eget kollage med bilder från manolin.se)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Åt chips å dipp härom dan.... kommer du i håg nyårsafton hmmm vilket år var det nu då - 98?? Mums, mums och coca på tolvslaget. Det var tider det!! :)



Förresten, nu har jag läst din blogg varje dag sen du skrev att du varit på intervju... är det verkligen lagligt att skriva blogg och vara så hemlig som du?? Hmm tror inte det!! BERÄTTA!!!

2009-03-06 @ 19:30:59
URL: http://www.bohlinevillas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0