...å på den 7:e dagen vilade hon...

Min Söndag blev en riktig vilardag efter att ha haft en riktig toppenlördag igår. Biteline var snälla och lagade dagens mat och vår 42-tummare stod för underhållningen hela dagen. Kan det snälla sluta snöa nån gång. Jag är KLAR med vinter nu...

Gårdagen inleddes med en biltur. Vi åkte först ut mot Njurunda, vidare ut mot Maj, vidare till Ortsjön, tillbaka till Njurunda, vidare över Harv till Sörfors och därifrån in till Matfors där vi smaskade i oss jättegod kebabtallrik på byns pizzaplace. Sen hemfärd.

Med god middag och uppladdat med ett bord fullt av gotta kikades det på Melodifestivalen. När så klockan började dra sig mot de senare timmarna gjorde vi ett ryck och "spontan-gick-ut" på Aveny, för att bl.a. kika på ett band som lirade där...  Vi stängde stället och hamnade i Max-driven på väg hem, i taxi. Det blev dyra hamburgare det där...  Men en jättetrevlig dag!

Nu ska jag strax lägga mig och försöka somna. Imorgon väntar en viktig dag... 

Kommentarer
Postat av: veronika

Du är utmanad! lycka till idag nu=)

2009-03-09 @ 08:12:43
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0