1:a jobbveckan avklarad & tips om tävling!


Så var min första arbetsvecka avklarad
på det nya jobbet. Jag är helt slut.  Vi har varje dag infunnit oss på jobbet klockan 07.00 och snittat 11 timmars arbetsdagar och bara att bo borta på hotell och inte få komma HEM efter jobbet tröttar mer än man tror...  Men so far so good! På måndag bär det av till Söderhamn igen för ytterligare en helvecka där. Inte förrän en vecka in i April ungefär beräknas flytten till Sundsvallskontoret vara klar, så tills dess är jag mer eller mindre Söderhamnsbo!

I helgen väntar vila och mys.   Bara ladda batterierna som just nu blinkar ilsket rött...

Jag vill tipsa om en bra tävling hos Blixman.blogg.se  - en blogg som ligger i min dagliga bloggrunda! Klicka på bilden å var med!?  Jag hoppas jag vinner!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0