Baka baka liten kaka



Ja man blir ju inte sådär

jättesugen på att vara ute i det här vädret. Så idag har jag istället varit inne och städat och bakat lite. Bakverken blev kanske inte så väldigt fina skapelser, men goda blev dom!  Såpass att jag inte mår särskilt bra just nu...

Nu ska jag ge mig på ett försök att formatera om min dator. Det innebär att jag tappar alla program osv, så viss risk finns att jag "försvinner" nu ett tag tills jag raggat ihop allt igen.

Ikväll blir det lax med potatis och romsås till! Mumma!

Kommentarer
Postat av: Karin

Nääää, huvva för detta skitväder. Sol tack!!!



Ska bli bättre på onsdag iaf om man nu ska tro på det:-/ Tycker de säger så olika hela tiden....



Kul att du är tillbaka med bloggandet. Har saknat dig vettu!



Kramis Kakan



2009-07-20 @ 21:47:28
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lane - äre din cupcake på bilden?? Jag tycker då den ser finfin ut jag!!! :D:D:D



Å ska vi promma på onsdag om sola skine? KRAM

2009-07-20 @ 23:22:09
Postat av: Elaine

Svar till anonym? Tro Sophie? :) Japp, det e min cupcake som numera ligger i magen... ;p



Promenad på onsdag blir bra - om sola skine! :D

2009-07-20 @ 23:47:11
URL: http://twinsisters.blogg.se/
Postat av: linda

Woaw.. jag vill oxå kunna baka sådär fina :))



Kraaam

2009-07-21 @ 00:52:07
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: vera

du är duktig o baka du Elaine!;) blir alltid så snygga bakelser;)ja fy tusan för vädret igår,inge vidare för er stackare som har semester heller.Hoppas du får en bra dag! stor kram:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0