Vinterpromenad


Susanne o jag,  many years ago...


Idag hade jag bestämt promenad-dejt med skolfröken Susanne.
Vi bor ju så pass nära, men lyckas alltför sällan få till några träffar...  Det måste bättras!

I knarrande nysnö och vintersolsken gick vi och pratade hål på varandras trumhinnor...  Susanne med barnvagn och jag med två långnäsor "på släp".  En trevlig liten tur. Vi har redan prel.bokat en repris nästa vecka igen!  

Nu har jag nyss ätit lasagne till lunch, druckit kaffe och väntar nu egentligen bara på att klockan ska bli 19. Då är det dax för ridhusträning i Njurunda igen med Gucci. Han längtar! 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka snygga tjejjer!! Det var på tiden då det begav sig, då vi var på EGO på vardagkvällarna och Oscar på helgerna! Minns du? ; )



Det är ifs inte så tokigt med vintersolskenspromenader heller! : )

Kram kram /S

2009-01-21 @ 13:40:51
Postat av: Anna Backberg

Nu är jag uppdaterad! och väldigt trött.

Kramisar Anna

2009-01-21 @ 14:22:04
Postat av: Sophie

Hmm jag skrev till dig igår men det finns ingen kommentar där? Konstigt :/



Jag skrev att jag gärna följer me ut till den där butiken nån gång! Fast helst inte med en massa hundar som gör mig så sjuk.. Å så undrade jag om du inte skulle me ikväll - fast nu äre inställt för flickorna är sjuka... :P



KRAMIS

2009-01-21 @ 17:51:37
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: linda

Gud så snygg ni va ;) ÄR menar jag ju blink



Kramar om!!

2009-01-21 @ 22:07:39
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0