Vemdalen - here I come!

Nu är jag precis hemkommen från en träningskväll med hundarna i Njurunda. Kallt men skoj. Jag är så kär i  mina söta långnäsor så ni kan inte ana..


Imorgon förmiddag packar jag allt pick och pack i min skruttbil och drar till Vemdalen över helgen! Långnäsorna följer med, fast inte på after-skin...  De får glassa på hotellrummet medan jag svir runt på dåligheter...


Håll nu tummen för mig att min lilla röding håller ihop tur och retur Sundsvall - Vemdalen. Det kan bli en riktig thriller.... Men jag hoppas allt går fint och att det blir en riktig kalashelg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så skoj E....VI KANSKE SES DÄR.....

har du vaniljsås med dig?

2009-01-29 @ 00:26:38
Postat av: veronika

hej vännen! ha så myssit nu med kärleken i helgen!! kramisar=)

2009-01-29 @ 09:10:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0