All by my lonesome...



Tror jag är inne på min 5:e timme vid datorn nu. Endast några korta avbrott för hundarnas och mitt eget toalettbesök. Tror mig minnas att jag fick gå in i köket och svara en ringande telefon en gång också...  I'm so bored....

Förmiddagen var i alla fall riktigt trevlig idag. Jag och Fia hade riktigt catching-up-snack i flera timmar och gick även en promenad tillsammans. Åsså åt vi nybakade chokladmuffins. Såklart.


Jag klurar just nu på att gå ut och träna lydnad med Gucci - tro om han är sugen på det när det egentligen börjar dra sig mot läggdags? Jag tror;  ja...


Kommentarer
Postat av: veronika

uscha vet hure är som o gå hemma, man blir så less o uttråkad:( trevlig helg vännen!! kramis=)

2009-01-23 @ 08:13:45
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Anna

Du kan ta en tur ut till Sörberge idag och käka middag hos mamman. Jag behöver promenadsällskap och vi kan snacka träningsmotivation och tävlingsdebuten för i år + chips och dipp on the house till Lets dance! Lets make it a helkväll. Imorgon ska jag på Oscar och käka middag kanske du kan sluta upp sen. Det vore ju så jäkla roligt.

Kramisar Anna

2009-01-23 @ 11:28:34
URL: http://www.skruttanna.com
Postat av: Karin

Viken fiiiin bild på dig!!!!!



Hoppas du får en rolig helg nu då!



Kramis K

2009-01-23 @ 20:21:11
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Sara

Hej! tänkte på dig när jag såg den här bloggen, titta vad fint det är i Tunbyn!



www.eharstrom.blogspot.com



2009-01-24 @ 11:51:31
Postat av: Elaine

Sara: - Jaa jag vill också bo i Tunbyn!

2009-01-24 @ 12:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0