Överraskning från ovan...

Den här dagen började bra.......   På min morgonrunda med hundarna kände jag hur en såndär stor vattendroppe dunsade ner både på mitt huvud och min axel..  Hm, vattendroppar från träden när det är vinter och klarblå himmel..?
Nä precis, det var INTE en vattendroppe. Det var en stor krämig nytillverkad FÅGELSKIT!  Alla fula ord och svordomar jag nånsin lärt mig kom spontant och flödigt ur min mun..

Jag får väl vara glad för det lilla den här gången och vara tacksam över att jag hade luvan uppdragen över huvudet. Annars hade det blivit en mysig smet i hela håret... å då hade det inte livet blivit roligt längre för den där fågelrackaren...



Kommentarer
Postat av: Karin

Kan inte låta bli att skratta:-) Jag har nämligen varit med om detsamma, dessutom hade jag ingen luva på så håret blev fullt med skiiit! Var höggravid med Julia och kände mig allmänt ful & tjock.... Men nu kan jag som sagt skratta åt det.



Trevlig helg!!!



Ps. Japp, spraymålning var det på lampfötterna:-) Får se hur det blir, har aldrig testat förr....

2009-01-09 @ 21:44:09
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0