Julen bortstädad för i år!



Sådärja.
Så var julen bortstädad för i år. Puh....!  Jag höll på mer eller mindre hela dagen igår och fejjade. Känns skönt att ha det gjort - men samtidigt får man känslan att hemmet inte är lika ombonat och mysigt när "julmyset" försvinner....  Det liksom blir lite tomt.


Från det ena till det tredje. Jag gick igenom massa gamla bilder på datorn härom kvällen och hittade den här bilden ovan. Den togs i samband med ett restaurangbesök i mitten av december 2005,  när vi var på Stockholmsresa med mitt dåvarande jobb..  Stället vi var på körde hela racet med magmusklad dansande ormtjej, musik och snygga hattar!  Vi fick säkert in minst 20 rätter och höll bokstavligen på att äta ihjäl oss! Men det var nog bland det godaste jag ätit....  Där var man julrund om kinderna redan INNAN julafton   


Tro om jag minns rätt att restaurangen hette "Tusen och en natt"?? 

Kommentarer
Postat av: veronika

hihi vilka snygga!=) var väl inge julrund heller dumstrut,fin som vanligt!kramis..

2009-01-09 @ 07:30:36
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0