Istiden är här...



VARFÖR
skulle det måste bli töväder så den fina snön smälte bort...?!  Det är ju inte skitlätt nu inte och vara hundägare och måsta gå promenader i Södermalms branta backar...  osandat och eländigt...   Jag måste ju vara rädd om mig. Jag kan ju halka... å bryta lårbenshalsen.

Så långnäsorna och jag gled upp mot skogen idag på vår tur. Men det var lika isigt på stigarna... så det fick bli off-road. Kul för hundarna med jobbigt för matten. Å snö innanför skorna.

Ge mig vår nuuu!

Kommentarer
Postat av: Karin

Bra att ha vovvar så man MÅSTE ge sig ut och röra på sig:-)



Inget nytt jobb på g?



Kramis K

2009-01-13 @ 09:28:44
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Maud

Jag har köpt mig ett par Icebugs att gå omkring med på halkan. Jättesköna! Kan verkligen rekommendera dem. Så drömmen om en bc lever kvar:-)

2009-01-13 @ 15:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0