Highscore





Trots att jag igår morse
klev upp klockan 05.45 för att släppa in dagens "dagisbarn"  - min vän Annas lilla kelpie "Mocca", så kunde jag ändå inte somna igårkväll.. Klockan var nog ca 03 innan jag slöt mina blå för natten. Min hjärna är ju lite understimulerad för dagen och därför har jag ett bra tag nu haft bekymmer att sova....

Så vad roar man sig med på natten för att försöka locka till sig John Blund?  Jo man läser böcker, man tittar på TV, man grubblar över värdsliga saker och man spelar spel på mobilen..  Golf. Turnering. Jag är "Trisha"...  Jag har ju varvat det där spelet flera ggr och har satt ett gäng highscores, som det nu är riktigt tufft att försöka slå. Men igårkväll/natt var jag så less då jag verkligen FÖRSÖKT somna men utan att lyckas, så jag sträckte mig efter telen och drog igång ett spel. För ovanlighetens skull låg jag på min högra sida, varpå jag tänkte  - "Hur ska det här gå med vänstern?"  Living on the edge. Jag testade.  Tro det eller ej men av de 3 banor/svårighetsgrader som finns satte jag nytt highscore på samtliga! Med vänstern! I kid you not.

Nog om golf.


Idag har jag startat dagen med en långprommis med hundarna. Å nu kurrar magen...  Det lutar åt tortellini med carbonarasås.... lite utav en favvo för da'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0