Bästa kvällen på länge!

Jag har haft en sån kanonkväll ikväll så det egentligen inte med ord går att beskriva! Om jag försöker så började det vid middagstid när Hellen, Henka och Fian kom hem till mig för en bokad sushimiddag. MUMMA! Både Helen och Fian hade med sig deras kameror.... och fotografera, det gjorde dom! På allvar...

Proppmätta alla fyra kom vi in på ett av mina favoritsamtalsämnen, chokladmuffins. Detta blev gong-gongen för Elainas piece of cake. ALLA detaljer, intill minsta kluvna hårtopp, dokumenterades.... i formatet RAW.  Rätt i nyllet. Tänk hur t.ex. Leila eller Nigella skäms bort med schysst ljussättning, en ny hot all-over spray-tan och egen makeupartist!?  Men inte Elaina inte... nejnej. Jag säger det igen - RAW.

Jag har egentligen bara en sak å säga. Nigella - släng dig i väggen. Please. 

Jag har utan lov snott en bild från Hellen o en bild från Fia som Ni kan se här. Fler behöver jag inte visa. Det gjorde dom ändå så snällt.






När så paparazzi hade dragit vidare fortsatte min kväll med ett besök hos kusin A-K (fortfarande samma amerikanskengelska uttal på hennes initialer) och där fortsatte kvällen i hetsätningens tecken. God hemmagjord paj med glass och "sju sorters kakor"..  Jag, Susanne, Sophie och A-K skrattade tills klockan började dra sig över 23...  Vi ville inte gå hem!

Tack för en jättetrevlig kväll!  


Kommentarer
Postat av: Sophie

Men Hellen var värst! ;P



Tack igen! Å trevlig helg!

2009-01-16 @ 07:42:22
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Karin

Vad kul!!!! Japp, nästa gång vill jag oxå följa med. Det vore kul, och du har rätt. I love sushi jag med:-)



Trevlig helg!



2009-01-16 @ 18:18:26
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Susanne F

Hej Jane!

Jag håller med, det var en supertrevlig kväll! : )

När får vi komma till dig och smaka dina smarriga muffins?



Kram och God natt!/Skolfröken



Ps. Kanske en prommis till veckan?

2009-01-16 @ 23:45:11
Postat av: Elaine

Susanne: - Ja, jättegärna en prommis! Vi hörs när det passar! :)

2009-01-17 @ 14:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0