Rea



Jag hade fått nys
om att det var 25-70% rea hos butik Nordljus i Njurunda, så direkt efter jobbet igår så åkte jag och min arbetskamrat Mia ut för att kika en sväng.

Vi kom hem med lite smått och gott båda två. Kika in på Nordljus.net så kanske ni ser varför...

Nu är det äntligen Fredag och jag ser fram emot en sovmorgon imorgon. Fendi har inte varit helt kry på natten inatt, så sömnen har liksom fått stå åt sidan för mig. Därav detta inlägg som är skrivet före tuppens.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Jaha, så nu måste man kanske ta en tur till Njurunda också i helgen....



Å du, Bakery-skylten är ju verkligen passande hos dig lilla bakmaja;-)



Kram, god natt & sov gott<3

2009-08-15 @ 22:35:39
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0