Mjölktänder



Jag ser att många skriver i sina bloggar om sina barns tänder. Kanske att första mjölktanden är på väg att dyka upp eller att just den är på väg att lossna...  Så jag tänkte inte va sämre. Men det närmsta barn jag har är mina små långnäsor, och just nu så håller lilla Fendi på att tappa sina små sylvassa mjölkisar för fullt. Det går fort i hundvärlden... Det dröjer inte länge förrän det är nya gaddar runt om.

Imorgon väntar ett veterinärbesök igen för lillfisan också, men inte pga tänderna. Hon har ett öga som rinner och verkar irriterat, så det ska kollas upp. Tänk sicken dyr hobby man valde...  Men det gör inget. ♥

Kommentarer
Postat av: Helena Ljunggren

Vilken liten raring! :)

Jag har tre stycken (olika) som en gång varit små raringar de också :)



www.helenaljunggren.com

2009-08-27 @ 09:53:16
URL: http://www.helenaljunggren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0