Min helg


Lördag blev en kalasdag
bokstavligt talat. Min systers pojke fyllde 8 år och det firades med kalas, släkt och vänner. Å massa gott att äta...

På kvällen blev det hämtmat a la från Kina och SOM det var gott! Jag hatar att "Blå-Kina" har semesterstängt. Men skönt nu när de är back in business igen.

Idag har T och jag trotsat regnet och gått en sväng på Selånger marknad, mest för att vi inte just hade annat för oss. Fastän jag inte alls tänkt shoppa något, så kom jag hem med lite nya strösselsorter och ett bakgaller. Mina små smarriga baktillbehör/toppings har börjat få plats i mina små söta flaskor i gammeldags stil. Fina va? Jag vill ha fler...

(Bild; Egen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0