Long time no see...



Såhär anonym och osynlig
har jag nog inte varit nån endaste gång sen jag började skriva blogg...  Men nu är jag tillbaka - så håll för ögonen eller se och njut!

Nu är min tid som Söderhamnsbo över. Det har bara varit jobb jobb å jobb. Från tidig morgon till sen kväll. Å ingen tillgång till privat surfande har jag haft, så därav det jättelika blogguppehållet.

Fr.o.m nu är jag stationerad i Sundsvall i alla fall, så nu ska allt vara som vanligt framöver.  Visst, inte har jag lika mycket tid att skriva och leka i photoshop som när jag var arbetslös, men bättre än jag varit senaste månaden kommer jag att bli i alla fall!

Påskhelgen har vi spenderat i Vemdalen. T har spelat på afterski och med Charlotte Perrelli så det var lite skoj att följa med. Långnäsorna fick följa och det blev flera branta promenader för dom - å lite bus i skidbacken vid gonattrastningen...

Här hemma har jag hunnit påskpynta till det lite med både påskris och tulpaner. Blommorna har fått sig en omplantering såhär i vårtider och nu är det alldeles strax dax att plantera vårens plantor utomhus också. ÄNTLIGEN!

Önskar Er alla en lite sen men välmenad GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: veronika

va roligt att du är tillbaka i cybervärlden igen! saknat dig:) kraaam!!

2009-04-14 @ 07:24:55
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: scuri

Har du ngn liten photoshopskiva att låna ut till välbehövande? T hälsar här hemma och kanske vi borde ta en kaffe. T och T hade pratat om det förut. Kram and welcome back

2009-04-14 @ 11:04:55
URL: http://scuri.bloggagratis.se
Postat av: Elaine

Svar "Scuri"; - Hej! Nej jag har tyvärr inte PS... fick själv låna programmet när jag skulle installera den i min dator..



Ja hör av er nåt så får vi styra upp en dejt när det passar! :)



Ha det gott så länge!

2009-04-14 @ 18:00:18
Postat av: Karin

Äntligen!!! Kul att du är tillbaka:-)



Kram K

2009-04-14 @ 21:44:38
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0