Visdomstanden är väck!

Jag har världens bästa tandläkare. Han heter Gunnar och har nyss gett mig en överdos med bedövning... det var snällt..
..för han gjorde först ett försök att dra min tand, men då jäklar kändes det som han var på väg att dra den helt UTAN bedövning så han avbröt genast och gav mig en rejäääl dos till.  Tack Gunnar..

Sen gick det smidigt som tusan. Trots att just min visdomstand också hade en såndär omtalad "hake" som kan göra utdragningen lite besvärligare...Men jag kände ingenting alls, förutom blodsmaken då.. 

Kommentarer
Postat av: Karin

OMG låter riktigt otrevligt ändå tycker jag, som inte heller haft ett endaste hål på snart 31 år;-)



Skönt för dgi att det är gjort nu iaf!

2008-09-01 @ 14:41:19
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Meeen... vilken duktig flicka, stolt över dig :D Fika du å jag? I veckan?

2008-09-01 @ 16:38:53
URL: http://ulricastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0