OnsDagens missions


1. Visa Josas lägenhet direkt efter jobbet.
    Någon annan som är intresserad av att köpa/hyra en 2:a på Sveavägen?


2. Hem och laga och äta middag. Tro om vad bara?


3. En sväng ut till Birsta - mest för att "hålla mig undan" hemmet så T kan repa helt ostört out loud... rock smileys


4. Ryggläge i soffan tittandes på IDOL.  Inget måste för mig, men jag inte riktigt låta bli heller..


5. Kvällspromenad med långnäsorna


6. Tidig nattinatti?


Knopp & Gucci tittar runt på svamphavet....


Kommentarer
Postat av: veronika

Åhh då får du kika in hos mig på gardincenter o få lite inspiration;)

2008-09-10 @ 11:23:59
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jamen jag har ju en tjej som söker läga me ljus o lykta! Hyres! Hur mkt o från när? :D

2008-09-10 @ 21:45:34
URL: http://sofiatarberg.com
Postat av: Elaine

Från så snart som möjligt! Lägan står tom just nu. Sveavägen 57. Tror hyran är 5000 inklusive el om man hyr. Lägan är även till salu om din kompis hellre tar lånet själv o därmed får ner månadskostnaden :) Säg bara till om hon vill se den!

2008-09-10 @ 22:20:47
Postat av: Sofia

Storlek? Pris? ;D

2008-09-10 @ 22:27:34
URL: http://sofiatarberg.com
Postat av: Elaine

Jag vet faktiskt inte kvm-storlek på den.. det är en del snedtak i den som ju räknas bort.. kanske ca 50-55? (chansar)

3:e vån. Tror hon vill ha strax över 200' om hon ska sälja den. Säg åt henne att ringa Josa. Jag sms:ar telnr till dig! :) OM hon inte svarar är det för att hon vilken timme som helst ska klämma ut en bebis..! :)

2008-09-11 @ 07:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0