Nyfiken

Idag är jag nyfiken.  Är den lilla röda kvar? Mår den bra? Har den ätit frukost? Har den nån kompis eller är den lite ledsen? Tänk så blödig man kan bli av hjälplösa djur...  Känns som jag vill hjälpa den... men vet inte hur..?! Varför bor den inte i skogen med sina kompisar? Om den ändå kunde tala....

I övrigt mår jag lite gladare idag än igår i alla fall. Även om jag avslutade gårdagen med att se en film där man bara fick lust att spöa folk igen haha..  Filmen heter "The Flock" och handlar om dömda sex- och våldsförbrytare som fortfarande "inte kan låta bli..." 

DVD Film: The Flock

Tro om jag skulle behöva gå och avreagera mig på nån sandsäck kanske?


Kommentarer
Postat av: Mickel

Hej kompis



Hur går det med Mickel?

Har du sett till honom idag?

Jag är så glad att du vill göra mig sällskap till Järvsö på Lördag...Ses snart:)



Kram Micke

2008-09-17 @ 14:11:50
URL: http://www.fredrikmicael.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0