Mina kära långnäsor...


Vissa dagar är de billigare än andra dagar...



Gucci den skyldige....

Vanligtvis är de så dyra att inte ens oljeshejkarna har råd att köpa dom..    Men just igår var en sån här rea-dag.  VARFÖR ska de behöva pricka in att kräkas galla på den nya mattan..!?  Som är vit dessutom... å stor... Det blev skurning med särskild mattvätt och sen en brottningsmatch för att få in den i tvättmaskinen. VARFÖR bor jag inte i ett stort och fint hus där jag skulle kunna ha vissa rum som är mattfria och andra "finrum" där regeln no-dogs-allowed gällde..?!  Ett sånt hus står på min önskelista...


Från det ena till det tredje - titt vilket fint kakfat som är på väg hem till mig... hihi


Bild från Mixin.se

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilket fint kakfat. Bara till att baka nurå:-)



2008-09-09 @ 08:58:33
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0