Lugna gatan

Idag har jag inte gjort många knop. Bara vilat. Tagit det hur lugnt som helst. Lugna gatan. Jag har promenerat i solen med långnäsorna ett par gånger, surfat runt och läst lite bloggar, zappat runt på TV:n några varv, ätit kladdkaka... and the list goes on..

Det börjar bli dax att växla upp några växlar nu faktiskt. Jag ska dra fram städprylarna tänkte jag och dammsuga och skura golven innan T kommer hem.. 91 mil i bil har de snart avverkat idag... 

Å imorgon är det måndag igen.. Usch. Redan...  Vill inte...

Kommentarer
Postat av: Karin

Jaaa måndag imorgon. Men du, veckorna går ju fort, eller hur;-)



Låter som en skön dag iaf!



Kramis K

2008-09-21 @ 21:07:14
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0