Lördagen so far

Nu börjar den här tjejen bli lite trött i ögena... Det norrländska uttalet på "ögonen" var medvetet.. 

Idag har jag varit på roadtrip till Järvsö i sällskap med Micke och ett gäng långnäsor. Världens härligaste väder och friskluft till tusen hela da'n. Endaste minuset jag kan komma på är att vägen till Järvsö mest liknar en ko-stig med tvära kurvor och svängar a la Stenmark. Gucci ledde ligan med att känna sig woozy när vi kom fram. Det tog en god stund innan han fick tillbaka stabiliteten i knäna efter den åkturen!  haha

Väl hemma igen så platsade jag ner ändalykten framför datorn och här har jag nu suttit sen dess... Påbörjade en ny blogglayout igårkväll till en vän som jag lovat - och jag hade gett mig f** på att skynda klar den idag...    Så med en lite öm ända och suddig syn ska jag nu bege mig till soffan och zappa loss istället...



Kommentarer
Postat av: Karin

Du är duktig du!



Kramis K

2008-09-20 @ 23:05:48
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0