Helgen

Fredagkvällen blev jättemysig med Gladys sångpipa och senare fest till småtimmarna..  Pannan fick inte plats i hårfästet dagen efter.. 

När jag kände livet började återvända åkte jag och T tillsammans med ett annat par ut till Löran och åt mysmiddag. Det var så längesen jag var där.. Att de dessutom hade den godaste gravade laxen jag någonsin ätit gjorde ju inte saken sämre :)  

Söndagen blev lugn och jag gjorde inte många knop..  Det blev en filmkväll som avslut på helgen med Halle Berry och Benicio Del Toro. Hur cool är inte han. Coolast.



Benicio Del Toro
Mr Cool. Benicio Del Toro.


Tro om jag också skulle bli lite coolare om jag hade sånt coolt namn..?
Elaine Del Toro. Ja kanske..


Kommentarer
Postat av: veronika

Tjoho;) hittade du nå mysbrallisar igår då?;=)kram

2008-09-15 @ 09:41:09
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Elaine

V: Ja, men det blev ett par från H&M :) Invigdes direkt igårkväll.. Myyys!



Kram e.

2008-09-15 @ 09:43:17
Postat av: Ulrica

Vaddå??? Är det nått du inte berättat om dig och Mr Del Toro?? Har han friat??



Puss på re gumsan

2008-09-16 @ 11:31:57
URL: http://ulricastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0