Helgen

Här kommer en recap från helgen;

Fredag:

Jag startade min långhelg med en härlig lång sovmorgon. Senare väntade middag med jobbtjejerna på O'Learys. Gott! Middagen sköljde vi sen ner hos en av tjejerna innan vi drog in på Open Mind. Shejkade bootyn fram till kl. 01.30 då jag stod ensam kvar... resten gav upp..  Då mötte jag istället upp min riddare i shining armor och vi höll lätt ut till 03...

Lördag:

Vaknade upp med lite trångt hårfäste igen.. men inte alls så farligt som väntat.  När T drog iväg till huvudstan ställde jag mig och bakade chokladmuffins till frukost. Extra kladdiga. Till det 1 liter mjölk. Hela kostcirkeln.  Promenad med långnäsorna i sakta mak och senare ryggläge i soffan med Orup och Lena Ph. 

Söndag:

Vaknade vid 09 - väldigt glad att det inte var måndag! Opp och hoppa. Rev ur sängkläderna i samma rörelse som jag klev upp, dammsög, diskade, dammade och skurade golv.  Jag och långnäsorna åkte sedan till mamma i Granlo och gick en skogstur på jakt efter enris...   Jag fick hålla en hård och orolig koll på de två långnosade så de inte följde med i stormen! Med näbbar och klor höll de sig kvar på marken.

Sen åkte mamsen och jag ut till IKEA en sväng för att kolla in årets julprylar. Jag är ju på jakt efter fina kulor till årets julgran..   Men IKEAS utbud var SKIT tyckte jag! Åkte bara hem med 2 st 9-kronors julpapper... Lite gammeldags enfärgat rött. Fint.

Söndagens upplopp blev veckohandling på Willys och sedan jättegod mys-söndags-middag med kärleken.. Till det en bra film och hela veckoransonen med geggamojja...   Vägde drygt 100 kg när jag gick till sängs...




Bilder kommer senare idag!


Kommentarer
Postat av: veronika

Låter som du haft en tokbra helg! bilder då:)

2008-09-29 @ 15:34:06
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0