Blommor och karameller

Mina OnsdagsMissions blev PRECIS som jag förutspått. Hela min "lista" hann jag med. Men när jag gick till sängs hade jag oroväckande ont i halsen.. riktigt svidande ont...  Men idag känns det bra igen, så jag hoppas det bara var nåt tillfälligt.. Man får ju lätt lite hjärnspöken eftersom många här på jobbet varit hemma med halsfluss och feber senaste veckan...  Vill INTE att deras baskilusker ska bita sig fast på mig!


Från Birsta-turen följde en murgröna på ring med mig hem.. och en söt liten karamellskål i glas från Lagerhaus.






Tro om det ska få bo hallon-mumrikar i min?  


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag som ska till Birsta nu en sväng med kidsen måste kika in på Lagerhaus. Trodde mest de hade tråkigt krims krams men den där var ju jättefin:-)



Hoppas du slipper halsbacillerna, huvva inte roligt det:-/



Kramis från K



2008-09-11 @ 10:16:47
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Maud

Hur lyckas du hålla liv i murgrönorna???!!!??? Jag skulle garanterat lyckas ta livet av en i plast till och med...

Ha det gott, Maud

2008-09-11 @ 16:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0