Snart jul?

Såhär mycket har jag nog aldrig längtat till en jul... Jag vet inte vad det är med mig?!  Jag planerar hur jag ska klä granen (min färska fina väldoftande levande julgran) och var den ska få stå i år. Jag funderar kring julbak och julskinka. Blir den lika god som ifjol? Jag tror ja. Jag tror bestämt att jag ska julstöka riktigt hardcore i år iförd huckle och förklä'. Lägg märke till det bestämda bonn-uttalet i utstyrseln...  så förstår ni kanske hur inspirerad jag är..!



Jag har tittat runt efter en ljusstake som jag blivit lite kär i och som jag till slut hittade som ett FYND på pandurohobby.se!
Här är en bild där den visas målad och dekorerad..  Men jag vill ha den helt vit.... ren och enkel.  Å det allra bästa med den från Panduro är att den kommer just VIT när man beställer den!  Tänk så behändigt för mig det blev...
Överallt där jag sett just denna ljusstake så går den loss på bra många hundralappar. Men min fina vita kostar endast 139 kr!  LOVE IT!! 


Nu får ni tänka er denna ljusstake HELVIT - så ser ni MIN!



Nu har jag två frågor jag vill ha svar på...;


1. Hur pyntar Ni Era julgranar?   (färger, tema etc.)

2. Tro om var jag ska hitta ett fint förklä' till mig....?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0