"On call"?

Det är ju vad läkare brukar vara i alla TV-sjukhus-såpor. "On call". Alltså bara ett telefonsamtal borta från att måsta rycka in och jobba. Så blev det för mig också.  Vad som skulle bli min första arbetslösa dag blev en arbetsdag!  Jag blev uppringd på f.m. och de "behövde min hjälp" som de sa...  så det var bara att rycka in :) 

Vi har nu kommit överens om att jag ska jobba hela denna vecka ut. Så nu blir måndag till veckan min första arbetslösa dag istället.  Tror jag...    (?)





Kommentarer
Postat av: Karin

Oki:-) Snopet fast bra antar jag?



Kramis och lycka till med jobbsökandet. Du verkar ju vara en toppentjej så det blir nog inga problem att hitta nåt:-)



2008-10-28 @ 21:16:08
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0