Jobbsök

Igår efter hemkomst från jobbet, matlagning, intagning av mat och diskning så orkade inte mina ögon hålla sig öppna längre. Total paltkoma. Sov i nästan två timmar!    Tack Mr Blund.


När jag väl taktat upp tempot igen blev det filmkväll med chips och tortilladip. Ja jag erkänner, där sprack mitt löfte om att bara äta geggamojja på helger...  I'm bad...   


Lite duktig har jag ändå varit senaste tiden. Har gasat på rejält i mitt jobbsök. Nu finns jag med bland samtliga rekryterings-/bemanningsdatabaser och jag har även skickat in ytterligare några ansökningar via Platsbanken..  Måtte nån nappa...? 



Till sist ett litet tillägg på min önskelista igen...  Den nya Puma Flowing...  yes please.    Jag har sen tidigare flera av deras tidigare utgivna dofter...  Lätta, goa, sportiga, fräscha. Mums.





Tro om T ska få köpa en på hans kommande båt-tur med Tax-free? 


Kommentarer
Postat av: veronika

duktig tjej! klart du får jobb:) tacos o rumpskak på lörd då:=)<Kram

2008-10-01 @ 12:35:01
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0