Tisdag

Tack snälla Polman för att blåsten taggat ner sig..!   Både Knopp och Gucci har haft bekymmer att stå på bena när de värsta vindpustarna tagit i. Hihi..

Jag har idag avslutat genomplöjningen av en 550 sidor god bok. (Varför säger man "god" bok? Man smakar ju inte...)
Boken jag nu läst är "Är det någon där?" av Marian Keyes.  Som alla hennes tidigare böcker trodde jag att jag signat upp mig för 550 glada lättlästa sidor med ett lyckligt slut. Men den här boken var faktiskt lite annorlunda än de jag läst tidigare..  Visst, den var lättläst och underhållande  - men allt var minsann inte en dans på rosor..  

Kort sagt - man ska vara rädd och tacksam om det / de man har....







Nu ska jag och långnäsorna ut på en promenad - å sen väntar ett premiärbesök hos Soffi  Hellen m.fl. ska också dit och vi ska mumsa på SUUUSHIIII!!  Gaah va gott! Det var nog ett par månader sist för mig nu..  På tok för långt uppehåll för en sann sushioholic som jag är..

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag som har kommit ur min läsperiod nu.....Men förhoppningsvis blir det lite nu till veckan då vi ska möta solen:-)



Hoppas ni hade trevligt igår!



Kram K

2008-11-26 @ 10:32:17
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0