Mysdag

Idag har jag haft en mysdag och känt massa "inför-jul-stämning" ..  

Jag har varit och hälsat på min vän Micke och hans stora långnäsor.. Där blev jag bjuden på god mat och lite friend-talk. Ni som inte varit ut till deras gårdbutik (strax innan Skatan, Njurunda)  måste ta Er en tur nu innan jul..  Har ni inte hunnit komma i julmys-stämning innan, så garanterar jag att ni har massor när ni åker hemåt igen!  Strosande bland alla fina saker och med den bästa julmusiken ljudandes i bakgrunden kan man inte låta bli att drömma sig bort till pepparkaksbak och julemys...


Väl hemkommen stod T redo inför kvällens spelning - så jag fick direkt agera privatchaffis.. Viss lyx ingår även för honom


Sen har jag sprungit fram och tillbaka här hemma i lägenheten och pysslat som en besatt.  I LOVE JULEFIX..! Här ser ni några bilder som jag tagit ikväll..  Har fixat massa mer, men det tänker jag inte visa. Sådeså.  Men nära och kära, vänner och bekanta, får väldigt gärna komma och hälsa på å se det live istället . Ni är så välkomna!



Kommentarer
Postat av: veronika

Men va fint du gjort! gillar den vita ljusstaken vart finns den o köpa?:) ses ikväll!=)kraam

2008-11-29 @ 08:52:04
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0