...

Usch.. jag får ibland stunder då jag känner mig så "misslyckad".  Jag har ju liksom inte åstadkommit nånting i mitt liv så här långt...  Bara lite fristående kurser på högskolan, men ingen färdig examen osv...

Jag som tycker så mycket om att plugga och har faktiskt, tro det eller ej, lätt för mig att lära.  Men jag har nu i hela 32 år klurat på vad jag vill bli när jag blir stor... å jag är liksom fortfarande bara öppen för förslag..!?!?


Tänk så skönt för dom som VET vad de vill bli och göra med sina liv.  Jag är helt ärligt avis på alla ni som vet...  ni som direkt kan svara på frågan;

-" Å vad ska du bli när du blir stor då?"

Som en barndomsvän till mig svarade....

- " Jag ska bli brandbil"




Kommentarer
Postat av: Helen

Om det är till någon tröst så vet inte jag heller vad jag vill bli... Jo förresten, kriminalare vore ju SKITSPÄNNANDE!!! =)

2008-11-20 @ 22:48:45
URL: http://hellenakerlund.blogg.se/
Postat av: veronika

Ja håller med Helen, det är ju så mkt man vill o man får aldrig tummen ur,jag vet inte heller vad jag ska bli när jag blir stor hihi=)kram på dig

2008-11-21 @ 07:19:31
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0