Picturetime!

Tänkte visa er lite bilder om vad som händer hemma...  om nu nån vill se vill säga..? äsch, jag tvingar er att titta :)




Först en liten bild på mina nya bordstabletter - rosa och randiga.. söta och somriga tycker jag. Passar fint till de rosa pelargonerna i fönstret..




Titt vilken liten söt blomhink jag köpt! Där fick en liten murgröna bo.



Här hamnade ljusstakarna jag köpte från www.fredrikmicael.se . Ser lite tomt ut just för dagen - men det är mer på gång..  Jag håller precis på och målar om en ram till en förstoring, som ska få sin plats precis ovanför byrån e det tänkt..



Till sist en gammal bild jag hittade i telen nyss, ett perfekt sätt att be om akut smakråd! Lekte Picasso så jag fick till både fram-och baksida av jackan på samma bild - snåljåp som man är ville jag helst bara skicka ett MMS ... :) Försök ignorera min dryga-brud-som-fan-look i ansiktet.. jag ser tydligen ut så när jag koncentrerar mig hårt - måste jobba på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0