Semester!!!

Nu har jag bara en timme kvar, sen börjar jag min FYRA VECKOR långa semester!! Tjohooo! I love it!!


Gatufestbesöket igår blev också den en hit! Jag fick t.o.m. T att sjunga med i refrängerna på Uggla... mitt i smeten av alla hoppandes o studsandes 15-åringar...  Vi hade så roligt och jag drack genomskinliga drycker tills hela innehållet i skallen blev flytande... Skallebanken nu imorse var inte nåt för lekparken.. 


Vi vinglade till det igår så T och jag nu har varsitt rött tygarmband om handleden.
Varsin 3-dagarsbiljett - for free!   Den sista snubblade vi över precis vid entrén när vi skulle gå in - jag borde ha köpt en lott...


Nu efterlyser jag bara sällskap till kvällens fest....  Anyone...??  

Kommentarer
Postat av: Frida & Fluffbollarna

Hehe, Du har fullt upp med allt festande ser jag! Härligt att semestern drar igång nu! En annan går ju på sitt jobbschema nu...

2008-07-09 @ 09:27:52
URL: http://www.fridasplace.com
Postat av: Sophie

Äre semester på bloggen oxå kompis? ;P

2008-07-09 @ 13:13:29
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0