Hemma igen

Nu är vi hemma igen. SOM jag trivs i Spanien!  :)   Sån här sol ska det vara jämt och för alltid tycker jag..


Vår lilla minitripp till Stockholm var på tok för kort , men vi har haft det bara mys. Å med klarblå himmel och värmande sol hela tiden. Å det som egentligen inte är ett plus när man sitter i en bil 5 timmar utan air condition...å då snackar vi både tur och retur...  menmen, jag törs inte klaga för jag vill inte solen ska försvinna från mig nu..


Vi har gjort precis som jag förutspådde. Gått å gått å gått å gått å gått. Fötterna och arslet är ömma. Sen har vi ju såklart shoppat lite, åkt lite båt, ätit massa gott och myspartajat lite.. 


Visar bara en bild på oss från de här dagarna, men en bild sägs ju säga mer än tusen ord.....





Att stå på K-brunn tillsammans har jag hört ska betyda tur...?
Å skulle jag ha hört fel så tala inte om det för mig! hihi


Kommentarer
Postat av: Soffi

Varför haru ont i arslet då?? ;P

2008-07-24 @ 21:26:31
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: e

Hahahahaha hörröduru! :D



Jo för att jag har gått i uppförsbackar! BRANTA uppförsbackar! :) Å trappor hihi

2008-07-24 @ 23:11:06
URL: http://twinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0