Som dukat för julmys...



Dagens utflykt
till Micke blev jättemysig. Jag har säkert tjatat om det här tuusen gånger nu, men för Er som inte varit där ännu -  JUST DO IT!   Snacka om julstämning och frid i själen. Ja, så lätt är det!   Man kan ju nästan tro att jag får betalt med tanke på hur jag surrar om deras gårdbutik och saker, men så är det inte haha.  Jag är bara helt enkelt kär i den stilen och den "känslan".  Mera mera mera.

Mitt mission idag var ju inte shopping, utan att hälsa på lilla Lova, 10 veckor.  En toksöt collievalp...   Men hipp happ så fick ändå en liten mistelbukett följa med mig hem, å den hänger redan prydligt på plats.  Jag satte ett juligt tygband som blev pricken över i:et tycker jag. Fint va?  Ytterligare lite hjälp på traven för lite extra romance såhär i juletider... 


Nu börjar tiduret snart att dra ihop sig för att kränga på sig partystassen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0