Lördag hela veckan?

Ja nu vet jag snart varken ut eller in. Dagarna flyter på i samma händelselösa mak, så jag vet knappt vilken veckodag det är..  Det börjar även bli klurigt att skilja på natt och dag, eftersom jag har så svårt nu att sova om nätterna... Plöjer mig igenom bok efter bok som sömnhjälp, men min senast lästa bok hjälpte mig inte ett dugg i den bemärkelsen faktiskt. Snarare tvärtom - den var så bra att jag inte kunde sluta läsa! 


De senaste åren har jag blivit allt blödigare när jag tittar på filmer och diverse TV-program..   Tårarna börjar rinna och har jag ingen som sällskap som "bromsar" mig - så kan jag böla loss halvt hysteriskt..  :)  

Men aldrig har väl en bok fått mig att grina lilleskuttårar, men nu är den premiären avklarad också... 





En grinbok.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jamen eller hur... shit vad jag grät när jag läste den där boken, jag hulkade tom. Fast det var inte min "premiärbok", jag har grinat till fler...

2008-12-03 @ 14:00:18
URL: http://ulricastankar.blogg.se/
Postat av: Karin

Måste ju läsa den jag med då!

2008-12-07 @ 21:22:32
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0