The royal treatment

Gomorron folks. Idag är jag trött på allvar...  ser ut som jag har hela sängen kvar i ansiktet. Fyrkantig.

Blev kvar rätt länge ute på Hemmanet igårkväll. Liselott och jag blev mottagna som om vi var självaste kungen och drottningen. De knäppte säkert en hel rulle med bilder - ja inga digitalkameror där inte - och de hade köpt in bullar, kakor och glassbåtar till "storbesöket" hihi... 

Knopp & Gucci fick också prinsbemötande i form av smaka bulle och SITTA PÅ BORDET.. ( ! )    Det är nog tur att jag inte riktigt vet vad som pågick där när de brukade vara hundvakt... 



När man kan se såhär "snäll" ut så är det inte konstigt att folk vill skämma bort mina små långnäsor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0