Söndagen som försvann

Först så var det lördag. Sen blev det måndag. Min söndag försvann. Pytts väck....    Kan inte skylla på någon annan än mig själv den här gången. Jag blev väl lite VÄL glad i lördags - så jag kände den ökade pulsen i hårtopparna hela dagen igår.

Frukost/lunch/middag pillade jag i mig vid 18-tiden...  "Jag ska aldrig dricka igen.."


Ja som ni förstår blev det fest på allvar i lördags. Jag klev på hos Ullas kompis Åsa och några tjejkompisar till dom.. En förfest av högsta klass. Musik, sång och dans -  å med Cadillacskjuts in till krogen..!  Fyra brudar i toppform sjöng "Riding along in my automobil..."  och kände raggarbrummet ända in i själen..   all night long...



Åsa - besatt eller bara för snabb för kameran...?


Nu är snart min fikarast över..
   Ses senare...då lovar jag att jag ska lägga ut en jättefin bild på Ullis - back in the good old days... 

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hehe... jaru Elaine vilken kväll ;D Bäst var åkturen i den GULDfärgade Cadillacen... hehe vilken kväll...



Puss

2008-08-25 @ 15:49:39
URL: http://ulricastankar.blogg.se/
Postat av: Helen

Och snart är det lördag igen Elaine... Då ska vi LYYYSA!!! =) puss

2008-08-25 @ 18:13:01
URL: http://hellenakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0