S med S

Betyder sushi med Sophie. Jag hade sån tur och fick med mig en krasslig Soffi på en sushi-frunch idag. Tack för att du kämpade dig dit S...!  Uscha.. jag är inte alls avis på henne.. man måste ju kunna andas! Jag är så himla glad att jag inte är allergisk... för vad skulle jag göra utan mina små långnäsor..?  Hemska tanke...

Jag fick mig i alla fall en myslördag till slut. Å den är ju inte över än...  :) men jag är inte helt 100 på vad som händer ikväll  - snart dax att bestämma mig...?

Till sushidejten hade jag på mig min nya bruna kofta som jag precis köpt. Myyyskofta! Försökte ta en bild på mig sjilv med mobilen. Det gick väl sådär.. jag blundade visst och fick inte med hela motivet (koftan) men jag visar den ändå så ni får en liten kik..  Jag tycker nästan den ser ut som en stickad klänning!  :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv sötnos!



Kom med nu! Vi åker om en timme! ;P

2008-08-30 @ 17:15:25
Postat av: Karin

Jag som älskar koftor. Jättefin:-)



Kram K

2008-08-30 @ 19:25:31
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0