Min nya STORA kärlek!

Gårdagkvällens kalas var kalas. Presenter toppat med tårta och badmintonmatch. Jag vs födelsedagspojken..

Utöver det "kalasiga" aktiviteterna så fick jag uppleva "kärlek vid första ögonkastet"..!  Titta på bilderna så förstår ni kanske själva....

Daniel 7 år!  Att få paket är bland det BÄSTA som finns!


Daniel tar en liten pratstund med sen nye vän...  (av rasen Irish Cob)


Kärlek..........

 
Här är en del av deras underbara tomt och vy över sjön...



Nu har jag precis skjutsat Josa till tåget.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. En sväng på Selånger marknad och trängas?  En sväng ut till pappa på Alnö?  Bara vara hemma....?

Ikväll ska jag i alla fall träffa twinbrother C.  Kanske en bio, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0