Längtar till imorgon!

Nu är jag hemma igen efter en tripp till IKEA med Ullis å ungarna. Shoppade en brödkavel. Ja ni läste rätt - en brödkavel! :)   Coolt. Nu börjar jag bli husfru på allvar.


SOM jag längtar till imorgon! Fast först ska jag göra nåt så jobbigt nödvändigt ont som å jobba.. fram till kl. 16.  Sen ska jag direkt in till sushiplace och möta upp Fia och kanske Hellen! Mmmmmmmm sushi i gott sällskap! 

Sen är det dax för soffbyte hemma!   ÄNTLIGEN!   Egentligen kanske det inte är så jätteupphetsande just imorgon.. för vi ska bara slänga ut den vi har idag (T:s gamla) och ställa in min istället. En 3-sits..  Ska nog beställa nytt överdrag till den och styra upp fina nya kuddar.. så blir den nog bra.  Sen kommer kalaset i det hela - två sprillans fåtöljer! Men de hinner vi inte åka å köpa imorgon.. Det får nog bli till veckan när T kommit hem igen...

Vi har även bestämt att byta ut sängen i sovrummet - samma sak där - ut med T:s å in med min    Men först ska den målas! Å ni undrar kanske nu till vilken färg??      VIT!!  såklart...

Oooh I LIKE it!!


Nu ska jag försöka bromsa in hästarna för kvällen och ta bästa platsen i soffan. För nu vankas det filmkväll igen. Vi har hyrt nån film med Cuba Gooding Jr..  den hette nåt med "hero"? 


Ses imorrn å gonatti....


Kommentarer
Postat av: Soffi

Åhh det ska bli sååå myssit! :D:D:D Å Hellen är me!

2008-08-12 @ 21:42:02
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0