Hemtrevnad...

Eftersom vädret bestämde sig för att banga ur idag så sprang jag istället runt som en apa på speed i olika butiker. Shoppingjävulen tog makten över min själ och hem kom jag med måånga kassar :) Men faktiskt för rätt skapliga penningar ändå! Vissa saker var på galen rea på Hemtex t.ex..  Vad gör man inte för lite hemtrevnad...?


Klick och titt här ska ni få se;



En lykta i trä till mig! Har inte bestämt fast bostad riktigt för den ännu...



En rosa ros... också till mig :) LOVE blommor!



En stor korg för mina tidningar!



Mera blomster. En liten söt miniblomma som fick sin plats på byrån.



Receptböcker! De två i mitten är de nya. Hm.. kanske böckerna skvallrar lite för mkt om min diet...?



Fyra vita muggar i "gammeldags" stuk..



Högsmala somriga glas. Lite skoj att ta fram om man får minderårigt besök :) 6 glas för ca 40 kr på Hemtex! Billigt värre.. 70% rabatt...



Mer "gammeldags" .. Fin korg att servera muffins, bullar eller annat smaskens i :)



Sen hittade jag även en spegel som jag vill köpa.. Rättelse. SKA köpa... till vardagsrummet ovanför soffan..  Den va ju bara så fiin...................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0