Helgen...

Efter Josa hade åkt igår så vet jag inte riktigt vad som hände med mig. Jag fick väärldens huvudvärk och senare även illamående som höll i sig hela kvällen och en bra bit in på natten så jag hade svårt att somna. Trots att jag knaprade tabletter...  jag som nästan aldrig har huvudvärk förutom när det är "självförvållat" (dagen efter....) 

Å när jag vaknade imorse hoppades jag att det skulle vara bättre, å det var det väl.. lite bättre. Men bara lite. Jag har knaprat tabletter hela dagen idag också, men skallebanken vill inte riktigt ge med sig!  Gaah va irriterande! 

Det blev i alla fall tacokväll och film med twinbrother C igår. Sista tillfället att umgås innan han åker ner för ytterligare ett studieår i Sthlm.  I övrigt var jag mest sängliggandes och tyckte lite lagomt synd om mig själv...

Idag tog jag mig en tur till Fredrik & Micael och deras härliga gårdsbutik. Jag säger bara en sak - mår man minsta tjyven eller är lite låg av nån anledning - ÅK DIT!  Ett besök där är som ett enkelt piller för själen....  Jag kom hem med härlig murgröna och två jättefina kuddar därifrån idag. Visar bild senare när jag fotat...  Murgrönan ska få bo i den där Rörstrandskrukan jag "hittade" i T:s stuga  :)  Fiiint....

Alldeles strax kommer kärleken hem..   äntligen...


Kommentarer
Postat av: Karin

Har kollat in Fredrik & Micaels blogg. Verkar ju supermysigt där....



Ha det bra!



//Karin

2008-08-17 @ 18:51:17
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: micael

Hej Kompis



Tack för idag! Vilka fina ord du skriver om oss, blir faktiskt lite rörd:)

Måste snart göra ett hembesök hos dig och Tompa igen, det verkar som det börjar hända grejer där i hårdrocks lyan.

Hoppas vi snart kan boka in en ny road trip till Östersund......Jag längtar redan:)



Ha det så gott

Kram Micael

2008-08-17 @ 20:27:31
URL: http://www.fredrikmicael.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0