En dag kvar

Ångest. Sorg. Olust. Motvilja. Panik. Några väl valda ord för hur jag känner inför att bara ha en dag kvar av min semester... EN DAG!  Bara en endaste liten dag kvar ledig... sen tillbaka till det som nu känns som hel..*piip*

Den här lördagen har bara sprungit iväg från mig. Vet inte ens vart den skulle....  Men jag har i alla fall gjort lite nytta här hemma och storstädat och tvättmaskinen har gått varm.

T och jag är nu nyss hemkomna från en 3-rätters middag på Ming Palace.. ett av våra favorithak som galet värre haft sommarstängt. Det blev "Middag för två, fast vi bytte som alltid ut biff med bambuskott mot kyckling curry. Min favorit :) Gott var det och proppis är jag nu... 

Långnäsorna fick också lite lördagsgodis ♥;


Gucci med sitt ben. Ingen får smaka..




Knopp fick även han ett likadant ben som Gucci - men han svepte det i ett andetag.. :)
Det här lilla "chipset" försökte han gå och gömma bakom gardinen...  Han vill gärna att jag byter bort de där löjliga panelgardinerna...  :)



Vad ska man göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Soffi

Fasen va du grejjar o donar då!! ;)



Du är så duktig!

2008-08-03 @ 19:38:52
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0